Current Issue

Vol. 21 No. 41 (2024): July - December
					View Vol. 21 No. 41 (2024): July - December

GMJ México es una publicación semestral, editada por Texas A&M International University y la Facultad de Trabajo Social y Desarrollo Humano de la Universidad Autónoma de Nuevo León. Avenida Universidad s/n, Ciudad Universitaria, San Nicolás de los Garza, Nuevo León, México, C.P. 66451 (https://gmjmexico.uanl.mx). Editor responsable Dr. Francisco Javier Martínez Garza. Datos de contacto: francisco.martinezgz@uanl.edu.mx, teléfono: + 52 81 83521309, + 52 81 83529511, + 52 81 83769177. Reserva de derechos al uso exclusivo número 04 – 2017- 080814012900- 203, expedido por la Dirección de Reservas de Derechos del Instituto Nacional del Derecho de Autor. ISSN: 2007-2031. El editor no necesariamente comparte el contenido de los artículos, ya que son responsabilidad exclusiva de los autores. Se prohíbe la reproducción total o parcial del contenido, ilustraciones y textos publicados en este número sin la previa autorización que por escrito emita el editor.

Published: 2024-07-30

Articles

  • Social cognition and misinformation in context of a presidential campaign in Costa Rica

    Rolando Pérez Sánchez, Carlos Brenes Peralta, Vanessa Smith-Castro, Mauricio Molina-Delgado
    1-19
    DOI: https://doi.org/10.29105/gmjmx21.41-528
  • Kitsch and camp Dismantling the performance of perfection in social media

    Alexa Rosales Rivera, Eleocadio Martínez Silva
    20-39
    DOI: https://doi.org/10.29105/gmjmx21.41-530
View All Issues

Global Media Journal México (GMJM) is a joint academic publication by the Department of Psychology and Communication, at the Texas A&M International University, Laredo, Texas, United States; and the School of Social Work and Human Development at the Universidad Autnónoma de Nuevo León, Mexico, rigorously following the international standards for blind peer review.